دانلود بازی Battlefield V برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Battlefield V برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 28 شهريور 1397
بازدید : 1546
نویسنده : ehsankhani

Battlefield-V-1

 به محض انتشار قرار داده میشود ...

دانلود بازی Battlefield V برای کامپیوتر عنوان جدید ترین بازی بتلفیلد میباشد. این بخش از بازی شامل گزینه ای جدید در حالت آنلاین به نام Operation میباشد که در نسخه پیشتر گیم این بخش نیز وجود داشته است اما در Battlefield V به طرز حرفه ای روی آن کار شده است تا گیمر ها برای اثبات بهتر بودن خود با یکدیگر از آزادی عمل بهتری برخوردار باشند و محدودیت خاصی در مسیر آنها وجود نداشته باشد. گسترش عالی همراه با اعمال آیتم و گزینه های جدید را میتوان از اصلی ترین فاکتور های جدید بخش آنلاین در بازی بتلفیلد وی دانست.

Battlefield V شامل بخش ابزاری بهتری نسبت به نسخه های قبل میباشد که در آن شما میتوانید از ابزار های نظامی برای تقویت پایگاه خود استفاده کنید. این ابزار ها در بخش آنلاین بازی به شدت کاربرد دارند زیرا شما میتوانید مسیر های منتهی به پایگاه خود را مینگذاری کنید و یا امنیت آنرا افزایش دهید تا رقبا به همین آسانی ها نتوانند به قلمرو شما نفوذ کنند. البته در مراحل معمولی نیز میتوانید از این بخش استفاده کنید اما اکثریت کاربرد آن در بازی Battlefield V در حالت آنلاین میباشد که پیشتر گفته شده است.

 

Battlefield-V-2

 

Battlefield V نسخه ی جدید با نام Co-Op که در بازی با نام Combined Arms معروف میباشد تجربه ای نوین و خطرناک را برای شما فراهم آورده است. شاید بهترین خبری که در این بخش بتوان به گیمر ها ارایه داد نبود Premium Pass است که تمامی آپدیت ها و DLC و حتی مپ های جدید به صورت رایگان در اختیار گیمر قرار خواهد گرفت و نیازی به پرداخت هزینه و یا صبوری جهت کرک شدن آپدیت نخواهید داشت. که این مورد گام دیگری برای جلب رضایت گیمر ها توسط EA بوده است.

اما باید بدانید که بازی Battlefield V جدا از تمام بخش های نام برده شده دارای نقص های کوچکی میباشد که البته کمپانی سازنده به شدت در حال کار روی این موارد است تا گیمر های بیشتری بتوانند به این بازی روی آورند. اولین مورد نیاز بودن سیستم نسبتا قوی جهت اجرای بازی است که با فشرده سازی بخش های مختلف سعی بر پایین آوردن سیستم را دارند. و دومین مورد واقعی بودن تمام بخش ها است. این بخش شاید جذاب به نظر بیاید ولی باید بدانید که در چنین گیمی سرگرم شدن برای دقایق نیست بلکه برای ساعات طولانی است <br>

</div>


</div></div></div>

<br><br><br>


<RelatedPostsBlock>
<div class=

مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: